سلاااااااااااام

زندگی

دوستانم سلااااام

میشه یه خواهش کنم.....

اول شما واسم حرف بزنید.......

راجعبه چی؟؟؟؟

راجعبه هر چی دوس دارین .....باشه ؟

بفرمایید

بسم الله الرحمن الرحیم



نظرات شما عزیزان:

سیدمرتضی قاضوی
ساعت18:27---20 شهريور 1393

به روز رسانی نمی کنی؟؟
(جنوب فارسی نوشتم بیا ببین)

 


لبخند



سیدمرتضی قاضوی
ساعت8:48---5 شهريور 1393

ممنون؛ (نوشتم مرسی از ترس جنوب سریع عوضش کردم)
-----------
آخه اگه قرار باشه درباره ی مسائل دیگه بنویسیم حتمن آخرش به ناراحتی ختم میشه..

 


سلام

ممنون جنابه قاضوی  لطف میکنید بهم سر میزنید  لبخند



سیدمرتضی قاضوی
ساعت0:18---3 شهريور 1393

می خوای اصلن درباره ی زیبایی های زندگی بگیم؟
از بچه ی 5 ساله ی من که امسال قراره بره مهدکودک
یا
از بچه ی یکساله ی من که تازه راه میره و حرف میزنه
یا
از طبیعت جنگل و درخت و دریا و کویر و ...

اینها هم خوبه برای حرف زدن..


سلام

ممنون كه بهم سرميزنيد

ان شاء اله عروسيه بچه هايه گلتون رو ببينيد



صادق
ساعت15:21---1 شهريور 1393
میبینی مادر…؟

دیگر…

سیگار هم غم هایم راتسکین نمیدهد…

سلطان غم بگو مسکنت چیست؟

فرزندت ازپای درآمده…!!!


تارا
ساعت22:56---28 تير 1393

سلام.بنظر من دلنوشته ها و اتفاقات واقعی و احساسات خودتو بنویس...ترجیحا بدون کپی برداری از بقیه وبلاگا و وبسایت ها....راستی!!!به همه پیامایی که به وبت میان جواب بده البته با یه رنگ دیگه که قابل تشخیص باشه....

 

سلام تارای عزیزم

چشم ممنون که اومدی



نیلوفر
ساعت17:18---21 تير 1393

سلام کمک نمیخوای تو وبلاگ لینیک کنیم همو یانه

 

سلاااام عزیزم چرا کمک میخوام قربونت

 



سیّد میلاد جعفری
ساعت17:17---21 تير 1393

شیر هم باشی جلوی جماعت گاو کم میاری

 

سلاام داداش

قبول دارم لبخند



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 21 تير 1393برچسب:,ساعت 17:1 توسط بهار|


آخرين مطالب
Design By : Pars Skin